Eladó az eBayen egy Forma-1-es Motorhome
Közel nyolcmillió euró volt az új ára, most alig félmilliótól lehet rá licitálni.
Közel nyolcmillió euró volt az új ára, most alig félmilliótól lehet rá licitálni.
Gyűlnek a panaszok az Amazonra Angliában, van, akinek egy 2000 fontos, azaz körülbelül 900 000 forintos rendelése helyett érkezett egy pár olcsó cipő. Az illető annak ellenére sem kapta vissza a pénzét az e-kereskedelmi vállalattól, hogy bizonyítékai voltak arra, hogy valóban ezt a csomagot vette át. Az Amazon az esetek kivizsgálását ígéri.
377 millióra becslik a sérült csomagok számát. Egyre alacsonyabb a lélektani határ, amely fölött már inkább visszaküldik a csomagot ahelyett, hogy lenyelnék a veszteséget.
Novemberben már tényleg ráfordulunk a karácsonyra: a boltokban előkerülnek a karácsonyi díszek, lépten-nyomon belefutunk az ünnepi hangulatba, és lassan, de biztosan érdemes kitalálni, hogy mivel lepjük meg a szeretteinket. A Black Friday az év egyik, ha nem a legforgalmasabb napja az üzletekben, és noha valóban elcsíphetünk remek ajánlatokat, nem árt odafigyelni, hogy ne járjunk rosszul vagy ne költekezzünk túl.
Inkább kevesebb mennyiséget viszünk haza, de a minőségből nem akarunk lejjebb adni – derül ki egy új kutatásból.
A gazdasági helyzet alaposan megváltoztatja a vásárlási szokásokat. Többen úgy vélik: az áremelkedésnek még nincs vége.
Nem csak a vásárlás "helyszíne", de a szokások is változóban vannak. Egyre többen például tömbösítve, egyszerre próbálnak mindent online elintézni, a postától az ajándékok beszerzéséig.
A szolgáltatáskiesések július 8-tól, azaz péntektől kezdődnek és egészen július 17-ig elhúzódnak majd.
Az influenszerek ajánlásai nem sokat nyomnak a latban az online vásárlásoknál.
Hazánkban – a GKID két éves piaci körképe szerint – körülbelül 15 000 vállalkozás forgalmazza a termékeit vagy szolgáltatásait online. Míg korábban markánsan érezhető volt a magyarok tartózkodása a netes vásárlással kapcsolatban, az elmúlt két évben alaposan megváltozott ez a terület. Bár a koronavírus-járványról sokan tartják, hogy fenekestül forgatta fel a világot, az online kereskedelem terén sok esetben már eleve meglévő folyamatokat gyorsított fel. Mi történt a hazai piaccal és hogyan változtak meg felhasználói szokásaink az elmúlt két évben?
Mára 13 ezer kereskedővel áll kapcsolatban a Barion, amelyik hét évvel ezelőtt az első elektronikuspénz-kibocsátó vállalkozásként alakult meg Magyarországon. A cég értéke azonban nem csak az egyszerű és olcsó tranzakciók bonyolításában rejlik.
Nincs megállás az e-kereskedelem bővülésében.
Az informatikai biztonság mindig is fontos volt, azonban a koronavírus 2020-as megjelenésével rendkívüli módon felértékelődött az okostelefonok megfelelő védelme is, hiszen jóval többet és jóval többféle módon használjuk a készülékeinket, mint korábban.
Egy tipikus magyar vásárló bruttó 10 761 forintért vásárolt elektromos fogkefét.
Sokan félnek, de csak mert kevesen tudják: a kártyaadatok elmentésének kényelmével szemben lényegében semmilyen biztonsági kockázat nem áll.
A webshopokban történő vásárlás esetén egy animáció és egy különleges dallam is jelzi majd az ügyfélnek, ha sikeres volt a fizetés.
Világszerte és Magyarországon is évek óta fokozatosan többet és többet költenek az emberek a webáruházakban. A sok tisztességes, a jogszabályokat betartó cég mellett akadnak olyanok is, akik ezt a boomot kihasználva becsapják az embereket – hívja fel a figyelmet a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE). A szervezet néhány jó tanáccsal állt elő, melyek segítségével elkerülhetők lehetnek az online átverések.
Azóta ismét rács mögött.
Az internetes vásárlásokhoz, a postai és telefonos megrendelésekhez kapcsolódó visszaélések a leggyakoribbak.
Sok minden változik és bár a cégeknek egy éve volt felkészülni, akadnak furcsaságok.